GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Rendelését egyszerűen leadhatja weboldalunkon. Válassza ki a kívánt terméket, adja meg a darabszámot, és kattintson a „Kosárba” gombra. A vásárlás befejezésekor kövesse az utasításokat, adja meg szállítási és fizetési adatait.

 

Webáruházunkban bankkártyával, átutalással, illetve utánvéttel is fizethet. A fizetési módokat a rendelés véglegesítésekor tudja kiválasztani.

 

A szállítási idő általában 3-10 munkanap a készleten lévő termékek esetén. Egyedi rendelésre készülő bútoroknál a szállítási idő hosszabb lehet, erről külön tájékoztatást küldünk.

 

Rendelését kérheti házhoz szállítással, illetve személyes átvétellel is átveheti bemutatótermünkben. Nagyméretű bútorok esetén speciális szállítási opciók is rendelkezésre állnak.

 

Amennyiben a termék sérülten érkezik, kérjük, azonnal jelezze ügyfélszolgálatunknak. Ilyen esetekben kollégáink segítenek a problémák megoldásában, és gondoskodnak a csere lebonyolításáról.

 

Természetesen! A kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket. A visszaküldési feltételekről és a folyamat részleteiről itt talál további információkat: [Visszaküldési szabályzatunk].

 

Igen, egyedi igények alapján is készítünk bútorokat. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy személyre szabott ajánlatot adhassunk.

 

Bútorainkhoz karbantartási tanácsokat is biztosítunk. Az adott termék oldalán megtalálja a részletes ápolási útmutatót, amely segít abban, hogy hosszú ideig megőrizze bútora újszerű állapotát.

 

Minden termékünkre 1-2 év garanciát biztosítunk. A garanciális feltételekről bővebben itt olvashat: [Garancia és szavatosság].

Ügyfélszolgálatunkat elérheti e-mailben, telefonon vagy az élő chat funkciónkon keresztül. Részletekért látogasson el a „Kapcsolat” oldalunkra.

 

Log in

You dont have an account yet? Register Now